DİŞLERİNİ BEYAZLATMAK İSTEYENLER,BU MASKE TAM SİZE GÖRE


Diş Maskesi

     Blog yazılarımdaki konularım genellikle,edebi yönü ağır basan konulardır.Ara ara da denediğim ve faydasını gördüğüm maske ve şifa kaynaklı karşılaştığım,uygulanmasında sakınca görülmeyen şeyleri, -özellikle de kendi denediklerimi-paylaşmayı istiyorum.
    Hepimizin kemik,genetik yapısı farklıdır.Diş sararması yediğimiz ve içtiğimizden de kaynaklı olabiliyor.Beyazlatmak için  deneyebileceğimiz maskeler mevcut.
Bununla ilgili birkaç maske biliyorum,fakat uyguladığım ve faydasını gördüğüm bir maskeden sizlere bahsedeceğim.Diğer maskeleri ise denedikten sonra anlatma taraftarıyım.Maskemizin en büyük avantajı malzemelerin kolay ve az olması :)
 Maskemiz sadece 2 malzemeden oluşuyor :)
MALZEMELER ;
Hindistan cevizi yağı 

Zerdeçal tozu
 TARİFİ;

Küçük bir kapta,3 çay kaşığı zerdeçalı koyup üzerine de (hakiki olması önemli) 1 çay kaşığı Hindistan cevizi yağını koyup,macun kıvamına gelene kadar karıştırıyoruz.Fırçamızla diş fırçalar gibi yaklaşık 2-3  dakika fırçalıyoruz.Sonrasında ağzımızda zerdeçaldan dolayı sarı lekeler ve Hindistan cevizi yağının sanki tadı kalıyor gibi oluyor.Ben o histen kurtulmak için fırçama fındık kadar macun koyup fırçalıyorum.Hem zerdeçal rengi gidiyor hemde beyazlığından daha emin oluyorum.BEYAZ GÜLÜŞLER :) 
     
                                                              CEYDA GÜNAY

http://www.kelimedamlasi.com/2020/02/dis-teli-taktirmak-ortodontist-tel.html

http://www.kelimedamlasi.com/2020/02/yanik-saclar-nasil-kurtarilir-sac-bakim.html

Yorumlar

Popüler Yayınlar